Sunday, May 26, 2013

Звіт про Trukhaniv Time Trial 2013

Коротко, для історії :-), про роздільну шосейну гонку Trukhaniv Time Trial, яка відбулась 19 травня 2013 року.

Дякуючи Вадиму Носкову (aka VadimBus) і компанії, в Києві потроху відроджується аматорський шосейний велоспорт. Минулого року участь в осінній розділці, організованій Вадимом, підштовхнула мене до думок про купівлю шосейника, а цього року завдяки йому ж я вперше взяв участь у шосейній гонці.

Організація була на рівні - стартовий пандус по стандартам UCI, ведучі, гарні призові. Підвела тільки міська міліція, яка не підтвердила вчасно подану заявку на перекриття дороги, по якій проходила траса гонки. І хоча волонтери зупиняли і попереджали автомобілістів про проведення гонки, присутність авто додала немало екстриму, особливо на розворотах і спуску на Труханів.
Стартовий розгінний пандус
Я стартував практично на початку своєї категорії "шосе чоловіки", тобто організатори віднесли мене до аутсайдерів цієї гонки, що цілком логічно, враховуючи відсутність у мене шосейних стартів і відносно низький рейтинг в мтб заліку байкпорталу. Тим приємніше було довідатись після гонки, що я залишив позаду 11 гонщиків, зайнявши 17-те місце з 28 стартуючих, з часом 45:29 (середня 35,6 км/год). Для порівняння, переможець, Тарас Дубинець, пройшов дистанцію за 37:05.
Кожного разу проходячи ці віражі я насолоджувався чудовим повітрям з неповторним ароматом сосен, які оточують дорогу.
Дві основні помилки, які я виявив аналізуючи гонку: перша - втрата концентрації на другому колі, через яку я "топив" далеко не на анаеробній межі (стан максимального рівноважного навантаження, при якому мязи отримують стільки ж кисню, скільки використовують, після перевищення якого вони швидко "забиваються" і втрачають максимальну потужність) і втратив секунд 20-30 від часу; друга, продовження першої - я виклався не на всі 100% - на фініші у мене залишились сили для агресивного спринту, а для кращого результату їх потрібно було віддати більш рівномірно протягом дистанції.

І звісно, потрібно більше тренуватись, перед гонкою мій пробіг з початку сезону становив ледь 2000 км, що звісно замало для приведення організму в гарну форму.
Олег Ликов, учасник 5-ти олімпіад в академічній греблі, бронзовий призер Афін-2004, 4-те місце в категорії Шосе 40+ :-)
"Суперсонік" Руслан Кислицький, 3-тє місце в категорії Шосе чоловіки.
"Куча мала" на моєму третьому колі і (вдала) спроба обгону по внутрішньому радіусу, щоб уникнути забороненого "лідирування" - висіння в аеродинамічному тунелі гонщика, що попереду.
Дякую Андрію Наумову за якісні фотографії з траси!

No comments:

Post a Comment